با ما تماس بگیرید: 03136670004

مزایای سیستم ویدئو کنفرانس چیست؟

طولانی بودن مسافت برگزاری جلسات برون شهری یکی از بزرگترین مشکلات برای کارمندان است. سیستم‌های ویدیو کنفرانس از جدیدترین ابزارها برای حل کردن این مشکل هستند.
مزایای سیستم ویدئو کنفرانس چیست؟

برگزاری جلسات و کلاس‌های آموزشی در شهرهای دیگر همیشه از بزرگترین دغدغه‌های اساتید و صاحبان کسب و کارها بوده است. رزرو هتل در شهر دیگر، طی کردن مسافت طولانی مدت، خطرهای راه و … همه از مشکلات برگزاری کنفرانس‌های برون شهری هستند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی ابزارهای جدیدی مانند سیستم ویدئو کنفرانس تولید شده است که می‌تواند با کمترین هزینه تمامی این مشکلات را رفع کند. شما نیز اگر صاحب یک کسب و کار هستید یا برای برگزاری کلاس‌های آموزشی به سایر شهرها سفر می‌کنید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا شما را با مزایای استفاده از این سیستم آشنا کنیم.

دلایل استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس

ویدئو کنفرانس از جدیدترین تکنولوژی‌های برگزاری جلسات گروهی به صورت آنلاین است. این سیستم به افراد کمک می‌کند تا در مکان‌های متفاوت با یک‌دیگر ارتباط برقرار کنند و اسناد و تصاویر مورد نیاز را به اشتراک بگذارند. شاید با خود بگویید این ابزار همان کاری را انجام می‌دهد که تماس‌های تصویری انجام می‌دهند اما نکته اصلی این است که در برقراری مکالمه‌های تصویر در اضافه کردن تعداد افراد محدودیت‌هایی وجود دارد که در کنفرانس‌های ویدیویی وجود ندارد. در ادامه با مزیت‌های این تکنولوژی بیشتر آشنا می‌شوید.

کاهش یافتن سفرهای درون شهر و بیرون از شهر

یکی از مهمترین مزایای استفاده از ویدیو کنفرانس ها کاهش یافتن سفرها برای برگزاری جلسات است. افراد بسیاری مجبور بودند برای برگزاری جلسات خود به سفرهای کوتاه در خارج از شهر یا داخل شهر بروند اما با استفاده از ابزار برگزاری کنفرانس آنلاین این مشکل برطرف شده است.

صرفه جویی کردن در هزینه و زمان برای برگزاری جلسات

از دیگر مزیت‌های استفاده از سیستم ویدیو کنفرانس برای جلسات کاهش دادن هزینه و زمان است. با استفاده از این ابزار صاحبان کسب و کارها دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای جا به جایی در شهر و اقامت ندارند و با خرید این سیستم آنلاین می‌توانند در بسیاری از موارد صرفه جویی کنند.

در هر زمانی کنفرانس برگزار کنید

یکی از ویژگی‌های برگزاری جلسات با استفاده از ویدیو کنفرانس ها عدم وجود محدودیت زمانی است. با استفاده از این سیستم می‌توان جلساتی را در زمان‌های متفاوت و در کشورهای مختلف جهان برگزار کرد.

بهبود برقراری ارتباط

رسا بودن صدا و خوب بودن کیفیت در برقراری تماس‌های تصویری و برگزاری جلسات همیشه از دغدغه‌های افراد بوده است. استفاده از ابزارهایی مانند سیستم ویدئو کنفرانس این امکان را فراهم می‌آورد تا کنفرانسی با بهترین کیفیت تصویر و صدا داشته باشید.

بهبود و افزایش کارایی

از دیگر مزایای استفاده از ویدئو کنفرانس های آنلاین افزایش دادن کارایی در زمان برگزاری جلسه است. با استفاده از این سیستم می‌توان بدون اتلاف وقت جلسه را آغاز کرد و به بهترین نتیجه در آن زمان رسید.

حفظ کارمندان

بسیاری از افراد کار خود را به دلیل دور بودن مسافت محل کار تا منزل و نداشتن زمان کافی برای خانواده خود رها می‌کنند. استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس به شرکت‌ها کمک می‌کند تا از این طریق با کارمندان خود ارتباط برقرار کنند و کارمندان خود را از دست ندهند.

کلام آخر

ویدئو کنفرانس ها یکی از بهترین ابداعات بشر برای برگزاری جلسات با تعداد زیادی از افراد در مکان‌ها و زمان‌های متفاوت هستند. در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با مزیت‌های استفاده از این ابزار آشنا کنیم. شما نیز اگر از ویدئو کنفرانس‌های آنلاین تاکنون استفاده کرده‌اید، نظر و تجربه خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 


نظرات کاربران
ارسال نظر
سایر مقالات
تفاوت های Voip و سیستم تلفنی آنالوگ

تفاوت های Voip و سیستم تلفنی آنالوگ

سانترال یک دستگاه فیزیکی مرکزی است که از آن جهت مدیریت تماس های سازمان استفاده می شود، زیر ساخت مورد استفاده در سانترال ها کابل مسی می باشد و برای توسعه نیاز است که برای هر مورد جدید کابل کشی انجام شود.
ویدئوکنفرانس SX20 Cisco و مزایای آن

ویدئوکنفرانس SX20 Cisco و مزایای آن

Cisco TelePresence SX20 Quick Set (SX20 Quick Set) (ویدئوکنفرانس SX20 Cisco) می‌تواند هر صفحه‌ نمایش تخت را به یک سیستم ویدئو کنفرانس ظریف و قدرتمند تبدیل کند. SX20 Quick Set برای ارائه ویدئو با وضوح بالا و کنفرانس چند شاخه‌ای با انعطاف‌پذیری مناسب برای اندازه و تنظیمات مختلف اتاق طراحی شده است و قیمت مناسب دارد. SX20 Quick Set از قابلیت تعبیه شده برای پشتیبانی چند نقطه‌ای با فناوری Cisco TelePresence MultiSite پشتیبانی می‌کند.
ویدئوکنفرانس آوایا CU360

ویدئوکنفرانس آوایا CU360

استفاده از ویدئوکنفرانس در برگزاری جلسات کاری و آموزش از راه دور یکی از تکنولوژی‌های بسیار کاربردی است. این سیستم با ایجاد یک ارتباط صوتی - تصویری بین چند مکان مجزا و دور از هم به ما امکان برقراری ارتباط با افراد مختلف در مکان‌های مختلف را به طور هم‌زمان می‌دهد. یکی از محصولات پیشرو در این عرضه ویدئوکنفرانس آوایا CU360 است.