با ما تماس بگیرید: 03136670004
اخبار

 

حضور گروه تکفانِت در بیست و سومین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری

  • 22\08\1396
 
گروه تکفانت در بیست و سومین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری (اتوکام) حضور پیدا خواهد کرد. نمایشگاه اتوکام رویدادی است که به عنوان یک تلاش جمعی از طریق همکاری و مشارکت از سوی اعضای بخش خصوصی، دانشگاهیان و مسوولان دولتی و در راستای دستیابی به اهداف مشترک شناخته می‌شود. این نمایشگاه، رسانه ای برای عرضه توانمندی‌های استان اصفهان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شناخته شده و استمرار برگزاری این نمایشگاه در طول سال های گذشته نقش مهمی در تثبیت جایگاه آن در بین فعالان این حوزه داشته است.
 
 
 
 
 

 

 


نمایشگاه اتوکام رویدادی است که به عنوان یک تلاش جمعی از طریق همکاری و مشارکت از سوی اعضای بخش خصوصی، دانشگاهیان و مسوولان دولتی و در راستای دستیابی به اهداف مشترک شناخته می‌شود.  این نمایشگاه، رسانه ای برای عرضه توانمندی‌های استان اصفهان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات شناخته شده و استمرار برگزاری این نمایشگاه در طول سال های گذشته نقش مهمی در تثبیت جایگاه آن در بین فعالان این حوزه داشته است.
هرساله برنامه‌های جانبی مانند کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی و مسابقات علمی در کنار این نمایشگاه برگزار می شود که هر یک نقش بسیار ارزنده‌ای در آموزش، فرهنگ‌سازی و شکل‌دهی به برنامه‌های آتی این استان در حوزه‌های مرتبط دارد.  
نمایشگاه اتوکام 2017 اصفهان، طی روزهای سی ام آبان تا چهارم آذر ماه 1396 از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه محصولات رده کلاسیک و اسمال بیزنس سیسکو شامل انواع سوئیچ ها و روترها، اکسس پوینت ها و همچنین ماژول و گوشی های سیسکو در معرض دید عموم قرار داده خواهد شد. یکی  از اهداف مهم مجموعه،  رونمایی از قابلیت ها و امکانات محصولات ویدئو کنفرانس سیسکو و گرنداستریم است. همچنین در حوزه ویپ  کلیه محصولات نرم افزاری و برند گرند استریم شامل انواع گوشی های تلفن ساده و تصویری، انواع مراکز تلفن و گیتوی های به نمایش گذاشته خواهند شد. محصولات مهم برندهای یاد شده در غرفه این شرکت مورد بهره برداری قرار گرفته و قابلیت های آن به صورت عملی و کاملا کاربردی برای عموم به تصویر کشیده خواهند شد. همچنین مستندات متنوعی از محصولات ذکر شده از قبیل دفترچه های راهنمای فارسی تجهیزات سیسکو و گرنداستریم و فیلم های آموزشی در اختیار بازدیدکنندگان محترم قرار خواهد گرفت.

گروه تکفانت در غرفه 328 سالن نقش جهان اتوکام 2017 میزبان شما خواهد بود .جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. راحترین راه ارتباطی در این حوزه، تلفن های شرکت و یا نرم افزار تلگرام و ایمیل هستند:

Email:  Sales@takfanet.ir
Telegram Account:   @takfanetgroup

 

 

مطالب مرتبط

بیست و یکمین نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری

 

 


 


نظرات کاربران
ارسال نظر