با ما تماس بگیرید: 03136670004
اخبار

 

گرند استریم برای رفع باگ امنیتی FirmWare جدید منتشر کرد

  • 07\02\1399
 
گرند استریم برای رفع باگ امنیتی FirmWare جدید منتشر کرده است و کاربران خود درخواست کرده تا سیستم عامل محصولات خود را به‌روزرسانی کنند.
 
 
 
 
 

شرکت گرنداستریم به تازگی نسخه سیستم عامل جدیدی را برای سری UCM IP PBX منتشر کرده است و امکانات جدید و پیشرفته‌ای را  به آن اضافه کرده است که در زیر شرح داده شده است.

در ابتدا قابل ذکر است که نسخه 1.0.20.23 مشکلات امنیتی گزارش شده را برطرف می‌کند. به منظور اطمینان از اینکه تمام سری UCM IP PBX کاملاً ایمن شوند و از خطرات امنیتی محافظت شوند، این شرکت پیشنهاد می‌دهد که 2 مرحله زیر را برای به‌روزرسانی همه دستگاه‌های UCM انجام دهید:

اقدامات لازم برای بروزرسانی سری UCM

1- بروزرسانی محصولات سری UCM6200 و دستگاه UCM6510 به نسخه سیستم عامل 1.0.20.23 (برای مدل‌های سری UCM6100 به 1.0.18.18 ارتقا دهید.)
2- نکته مهم دیگر آن است که توصیه می‌شود به منظور افزایش امنیت UCM بلافاصله پس از نصب به‌روزرسانی، رمز عبور مدیریت تغییر داده شود.
به منظور آگاهی بیشتر درباره مباحث بازیابی رمز و همچنین افزایش امنیت فریمور‌ها اینجا کلیک کنید.

امکانات و پشرفت‌های جدید UCM

1. نقشه برداری موقعیت‌های مکانی مختلف برای شرایط اضطراری

مطابق با قوانین Kari و Ray Baum، از این پس تماس‌های اضطراری UCM از نقشه برداری موقعیت مکانی برای شرایط اضطراری پشتیبانی می‌کنند. این ویژگی امکانی را برای کاربران فراهم می‌آورد تا بتوانند زیر شبکه‌ها را با شماره شناسایی موقعیت مکانی اضطراری (ELIN) مرتبط کنند که در نتیجه ارائه دهندگان خدمات E911 از آن می‌توانند برای تعیین محل تماس گیرندگان استفاده کنند.

2. همگام سازی با حساب GDMS SIP

با استفاده از فریمور جدید سری UCM اکنون می‌توانید حساب‌های SIP خود را که با پلتفرم مدیریت ابری GDMS است، همگام سازی کنید. این فریمور امکانی را فراهم می‌آورد تا دستگاه های موجود در شبکه UCM نیز با  GDMS از راه دور پیکربندی، مدیریت، نظارت و نگهداری شوند.

اطلاعیه ها

ویژگی اطلاعیه (با مرکز اطلاعیه صفحه بندی و اطلاع رسانی اشتباه گرفته نشود) ویژگی ای است که به کاربران این امکان را می دهد تا قبل از انتقال به یک مقصد پیکربندی شده، یک فایل صوتی که امکان نادیده گرفته شدن توسط کاربر را ندارد، برای تماس گیرندگان تنظیم کنند. اطلاعیه ها می توانند به عنوان مقصد در صفحه مسیرهای ورودی پیکربندی شوند.

سایر ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید

  • اضافه شدن یک API HTTPS جدید
  • افزایش اطلاعات و آمارهای موجود از صفحه آمار صف تماس
  • افزوده شدن گزینه های سفارشی‌سازی صف تماس مجازی اضافی
  • افزوده شدن، پشتیبانی یکپارچه سازی اضافی برای سیستم عامل های Zoho و Tiger CRM

 


نظرات کاربران
ارسال نظر