با ما تماس بگیرید: 03136670004

معرفی 7 تلفن ویپ سیسکو در سال 2020

تلفن ویپ سیسکو از محصولات پرکاربردی است که در انواع مدل‌های مختلف تولید می‌شود و در این مقاله ما به هفت مدل از بهترین‌های این محصول اشاره کرده‌ایم.
معرفی 7 تلفن ویپ سیسکو در سال 2020

شرکت سیسکو از بزرگ‌ترین شرکت‌های عرضه کننده تلفن‌های ویپ و تجهیزات آن است که این محصول را با توجه به نیاز کاربران در انواع مختلفی تولید کرده است. شرکت سیسکو تلفن های ویپ را به گونه‌ای طراحی کرده که تمامی کسب و کارها با استفاده از خدمات این تلفن‌ها می‌توانند بسیاری از فعالیت‌های خود را آسان‌تر انجام دهند و در زمان و هزینه صرفه جویی به عمل آورند. در ادامه این مقاله به معرفی 7 تلفن ویپ سیسکو اشاره خواهیم کرد که در سال 2020 بهترین عملکرد را داشته‌اند.

1. تلفن ویپ سیسکو CP-8861

تلفن ویپ سیسکو CP-8861 از پنج خط تلفن، بلوتوث و یک درگاه USB با قابلیت شارژ سریع برخوردار است. از قابلیت‌های دیگر این تلفن می‌توان به برخورداری از سوئیچ اینترنتی با سرعت 10/100/1000 اشاره کرد که استفاده از آن از باعث افزایش وضوح صدا شده است. 
صفحه نمایش رنگی و با کیفیت بالا،  طراحی ساده و منحصر به فرد این تلفن، آن را به تلفنی کاربر پسند تبدیل کرده است. تلفن‌های سری 8800 سیسکو به ویژه تلفن 8861 به خوبی با تلفن‌های همراه هوشمند سازگاری دارد که از همین جهت با استفاده از آن‌ها می‌توان بسیاری از فعالیت‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام داد. این تلفن با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، بهترین تلفن برای کارمندان دورکاری است زیرا می‌توانند به آسانی با دیگر همکاران خود ارتباط برقرار کنند. برقراری ارتباطی امن و در هر نقطه از مهم‌ترین ویژگی‌های یک تلفن ویپ مدل 8861 سیسکو است.

2. تلفن ویپ سیسکو 8845

تلفن سیسکو 8845 تلفنی همه چیز تمام است که امکان مکالمه تصویری یکپارچه را برای کاربران به همراه می‌آورد و با توجه به اهمیت بالایی که این موضوع دارد، کاربران می‌توانند با خیال آسوده از آن استفاده کنند. این تلفن مانند تلفن 8861 از سازگاری مطلوبی با تلفن‌های همراه برخوردار است، از همین جهت توانسته به بسیاری از نیاز کاربران پاسخ مثبت دهد. در این مدل تلفن هم کیفیت صدا و هم کیفیت تصویر در بالاترین حد قرار گرفته است زیرا تلفن سیسکو 8845 از پهنای باند بالایی استفاده می‌کند. این تلفن برای کارمندان اداری و مدیران صنایع بزرگ بسیار ایده‌آل است زیرا امکان برقراری ارتباط آسان را برای آن‌ها به همراه می‌آورد.

3. تلفن ویپ سیسکو CP-8865

تلفن سیسکو 8865 از پرچم‌داران سیسکو است که از تمامی ویژگی‌های مورد نیاز کاربران برای برقراری یک ارتباط بی نقص برخوردار است. این تلفن با توجه به امکاناتی که دارد، برای دانشگاه‌ها و اتاق های کنفرانس گزینه بسیار ایده‌آلی است. قابلیت‌های تلفن سیسکو 8865 باعث شده تا این تلفن به جایگزین مناسبی برای تلفن‌های 9951 و 9971 تبدیل شود. تنها تفاوت تلفن سیسکو 8865 با تلفن 8845 سازگاری بیشتر آن با wi-fi دارد و از امکان نصب لوازم جانبی مانند KEM نیز برخوردار است. با توجه به اینکه اختلاف قیمت تلفن سیسکو 8845 با مدل 8865 بسیار کم است، بسیاری برای خرید مدل 8865 اقدام می‌کنند.

4. تلفن سیسکو CP-7841

تلفن سیسکو مدل 7841 با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، به تلفن 7861 شباهت بسیاری دارد. مطابق با آنچه وب سایت سیسکو اعلام کرده، شرکت‌هایی که به سوئیچ انتگرال 10/100/1000 نیاز دارند باید از مدل 7841 استفاده کنند. مدل 7841 از یک صفحه نمایش با پس زمینه سفید برخوردار است که با استفاده از آن بسیاری از اطلاعات به نحو مطلوبی نمایش داده می‌شوند. تلفن سیسکو 7841 با داشتن 4 خط برای پرسنل اداری، مدیران و نمایندگان خدمات مشتری و تمامی افرادی که نیاز به یک ارتباط صوتی داشته باشند، گزینه مطلوبی به حساب می‌آید.

5. تلفن سیسکو 7861

تلفن سیسکو 7861 تلفنی است که به خوبی به تمامی نیازهای عمومی کاربران پاسخ می‌دهد و با توجه به بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین فناوری، ارتباطی باکیفیت را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این تلفن گزینه‌ای ایده‌آل برای تمامی کسب و کارهای بزرگ و کوچک است. تلفن سیسکو 7861 با توجه به صفحه نمایش ساده و رنگی که دارد، امکان نمایش تمامی اطلاعات مورد نیاز کاربر را نیز فراهم آورده است. 
طراحی ساده و منو در دسترس این تلفن امکانی را برای کاربران فراهم آورد تا بتوانند به آسانی از آن استفاده کنند. امنیت بالا و سایر ویژگی‌های منحصر به تلفن سیسکو 7861 باعث شده تا این محصول به تلفنی مناسب برای تمامی مدیران تیم‌ها، اپراتورها و دفاتر امنیتی تبدیل شود.

6. تلفن سیسکو 6901

تلفن سیسکو 6901 ساده‌ترین تلفن مدرن سیسکو است که با توجه به قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای که دارد می‌توان از آن در موارد بسیاری بهره‌مند شد. این تلفن، از کاربری آسان و ساده‌ای برخوردار است که به این ترتیب تمامی کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. تلفن سیسکو 6901 گزینه‌ای مناسب برای لابی‌ها، کافی شاپ‌ها، راهروها، آسانسورها، اتاق‌های مهمان، خوابگاه‌ها و مراکز کنفرانس است.

7. تلفن سیسکو 3905

تلفن سیسکو 3905 بهترین گزینه برای راهروها، لابی‌ها، آزمایشگاه‌هایی با کاربری عمومی، کلاس‌های درس، خوابگاه‌ها، کافی نت‌ها، مراکز همایش، مکان‌های امنیتی و … است. نکته قابل توجه در رابطه با این تلفن آن است که به آسانی می‌توان آن را روی دیوار نصب کرد و در فضاهایی که به کمترین امکانات ویپ نیاز است، از آن بهره‌مند شد. تلفن سیسکو 3905، تلفنی است که از یک صفحه نمایش ساده برخوردار است که با بهره‌مندی از آن می‌توان نسبت به اطلاعاتی مانند تاریخچه تماس، تماس‌های گرفته شده و … اطلاعات به دست آورد. این تلفن برای مشاغلی که نیاز به برگزاری ویدئو کنفرانس ندارند، گزینه خوبی به شمار می‌آید و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.


نظرات کاربران
ارسال نظر
سایر مقالات
تفاوت های Voip و سیستم تلفنی آنالوگ

تفاوت های Voip و سیستم تلفنی آنالوگ

سانترال یک دستگاه فیزیکی مرکزی است که از آن جهت مدیریت تماس های سازمان استفاده می شود، زیر ساخت مورد استفاده در سانترال ها کابل مسی می باشد و برای توسعه نیاز است که برای هر مورد جدید کابل کشی انجام شود.
ویدئوکنفرانس SX20 Cisco و مزایای آن

ویدئوکنفرانس SX20 Cisco و مزایای آن

Cisco TelePresence SX20 Quick Set (SX20 Quick Set) (ویدئوکنفرانس SX20 Cisco) می‌تواند هر صفحه‌ نمایش تخت را به یک سیستم ویدئو کنفرانس ظریف و قدرتمند تبدیل کند. SX20 Quick Set برای ارائه ویدئو با وضوح بالا و کنفرانس چند شاخه‌ای با انعطاف‌پذیری مناسب برای اندازه و تنظیمات مختلف اتاق طراحی شده است و قیمت مناسب دارد. SX20 Quick Set از قابلیت تعبیه شده برای پشتیبانی چند نقطه‌ای با فناوری Cisco TelePresence MultiSite پشتیبانی می‌کند.
ویدئوکنفرانس آوایا CU360

ویدئوکنفرانس آوایا CU360

استفاده از ویدئوکنفرانس در برگزاری جلسات کاری و آموزش از راه دور یکی از تکنولوژی‌های بسیار کاربردی است. این سیستم با ایجاد یک ارتباط صوتی - تصویری بین چند مکان مجزا و دور از هم به ما امکان برقراری ارتباط با افراد مختلف در مکان‌های مختلف را به طور هم‌زمان می‌دهد. یکی از محصولات پیشرو در این عرضه ویدئوکنفرانس آوایا CU360 است.