با ما تماس بگیرید: 03136670004

وبکس روم سیسکو Kit Plus Precision 60

در این مقاله به بررسی تمامی ویژگی های وبکس روم سیسکو که از محصولات جدید و کاربردی این کمپانی است، به صورت کامل خواهیم پرداخت.
وبکس روم سیسکو Kit Plus Precision 60

وبکس روم سیسکو Kit Plus Precision 60 یک پکیج یکپارچه است که با طراحی قدرتمند خود و ادغام شدن با یک صفحه نمایش فضای کار هوشمند و بسیار پرکاربردی را برای شما ایجاد خواهد کرد. این پکیج ترکیبی از عملکرد قوی مدل Cisco Webex Room Kit Plus codec و انعطاف پذیری جذاب Cisco Precision 60 Camera را برای به دست آوردن حداکثر انعطاف لازم برای موقعیت‌هایی که به قرارگیری دوربین در نزدیکی به اشیا و زوم زیاد و همچنین تصویربرداری به صورت عریض نیازمند هستند را به ارمغان می‌آورد.

webx cisco
نمای کلی پکیج وبکس روم سیسکو

تمامی کاربران سیسکو می‌توانند با پکیج یکپارچه وبکس روم کیت پلاس P60 تجربه‌ای بی نظیر از یک ارتباط صوتی و تصویری به دست آورند. همچنین باید اضافه کرد که در این پکیج قابلیت زوم pan-tilt برای اتاق‌‌ها نیز فراهم شده است. دوربین Precision 60  نه تنها تصویر برداری را با کیفیت 10x و قدرت زوم 20x انجام می دهد، بلکه از سطح بالایی از انعطاف پذیری نیز برخوردار است.
دوربین Precision 60 با شرایط مختلف سازگار بوده و از همین جهت یکی از بهترین گزینه‌ها برای اتاق‌های جلسات بزرگ محسوب می‌شود. این مدل دوربین با توجه به امکاناتی که دارد، در هر شرایطی امکان فیلم برداری را فراهم می‌آورد.
روم کیت پلاس سیسکو پکیج یکپارچه بوده که از قالبیت‌های کاربردی برخوردار بوده و به گونه‌ای طراحی شده است که در هر مکانی می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد.

ویژگی‌ها و قابلیت‌های وبکس روم سیسکو


نظرات کاربران
ارسال نظر
سایر مقالات
تفاوت های Voip و سیستم تلفنی آنالوگ

تفاوت های Voip و سیستم تلفنی آنالوگ

سانترال یک دستگاه فیزیکی مرکزی است که از آن جهت مدیریت تماس های سازمان استفاده می شود، زیر ساخت مورد استفاده در سانترال ها کابل مسی می باشد و برای توسعه نیاز است که برای هر مورد جدید کابل کشی انجام شود.
ویدئوکنفرانس SX20 Cisco و مزایای آن

ویدئوکنفرانس SX20 Cisco و مزایای آن

Cisco TelePresence SX20 Quick Set (SX20 Quick Set) (ویدئوکنفرانس SX20 Cisco) می‌تواند هر صفحه‌ نمایش تخت را به یک سیستم ویدئو کنفرانس ظریف و قدرتمند تبدیل کند. SX20 Quick Set برای ارائه ویدئو با وضوح بالا و کنفرانس چند شاخه‌ای با انعطاف‌پذیری مناسب برای اندازه و تنظیمات مختلف اتاق طراحی شده است و قیمت مناسب دارد. SX20 Quick Set از قابلیت تعبیه شده برای پشتیبانی چند نقطه‌ای با فناوری Cisco TelePresence MultiSite پشتیبانی می‌کند.
ویدئوکنفرانس آوایا CU360

ویدئوکنفرانس آوایا CU360

استفاده از ویدئوکنفرانس در برگزاری جلسات کاری و آموزش از راه دور یکی از تکنولوژی‌های بسیار کاربردی است. این سیستم با ایجاد یک ارتباط صوتی - تصویری بین چند مکان مجزا و دور از هم به ما امکان برقراری ارتباط با افراد مختلف در مکان‌های مختلف را به طور هم‌زمان می‌دهد. یکی از محصولات پیشرو در این عرضه ویدئوکنفرانس آوایا CU360 است.