با خدمات مدیریتشده (MSP) تکفانت، کسبوکار خود را ایمن، بهروز و کارآمد نگه دارید
شرکت تکفانت با بهرهمندی از مجربترین کارشناسان فنی خدمات مشاوره، پیشتیبانی و نگهداری و زیرساخت IT و شبکه، تعمیرات سیستمهای سختافزاری و نرمافزاری و طراحی زیرساختهای ارتباطی دادهها را در قالب نظام جامع پیشتیبانی و نگهداری ساختار IT (MSP) ارائه میدهد. ادارات، سازمانها، بانکها و کارخانجات، شرکتهایی که از فناوری اطلاعات بهطور مؤثری بهره میبرند را پیشنهاد و اجرا میکند.
راهکارهای هوشمندانه مدیریت IT برای کسبوکارهای پیشرو
گروه تکفانت با بیش از 2 دهه تجربه در ارائه خدمات مشاورهای و راهبردی در حوزه فناوری اطلاعات، به عنوان پیشگام در ارائه تجهیزات و خدمات IT شناخته میشود. ما با تیمی متخصص و متعهد، راهحلهای سفارشی و بهینه برای سازمانها ارائه میدهیم.
هدف ما، کمک به کسبوکارها برای کاهش هزینهها، افزایش کارایی و حفاظت از دادههاست.
مانیتورینگ و پشتیبانی 7/24
با خدمات مانیتورینگ شبانهروزی ما، سیستمهای شما همیشه تحت نظارت هستند و در صورت بروز هرگونه مشکل، تیم فنی ما به سرعت اقدام خواهد کرد.
امنیت سایبری و مدیریت تهدیدات
.ما با استفاده از آخرین تکنولوژیها و نرمافزارهای امنیتی، از دادهها و سیستمهای شما در برابر تهدیدات سایبری مانند ویروسها، هکرها و بدافزارها محافظت میکنیم
پشتیبانگیری منظم و بازیابی دادهها
اطمینان حاصل کنید که هیچگاه اطلاعات مهم خود را از دست نمیدهید. ما به صورت منظم از دادههای شما پشتیبانگیری کرده و در صورت بروز حادثه، بازیابی سریع آنها را تضمین میکنیم.
ما به کسبوکارها کمک میکنیم که از آخرین فناوریهای موجود بهرهبرداری کنند و فرآیندهای IT خود را بهینهسازی نمایند تا بتوانند با سرعت و کارایی بیشتری به اهداف خود دست یابند و در بازار رقابتی امروز پیشرو باشند.
- مناسب کسبوکارهای کوچک
- مانیتورینگ شبکه 24/7
- پشتیبانی فنی (تیکتی در ساعات کاری )
- بهروزرسانیهای نرمافزاری
- بک آپ گیری منظم برای بازیابی داده ها
مزیت : به صرفه به همراه خدمات اساسی مدیریت شده
- مناسب شرکتهای در حال رشد
- مانیتورینگ شبکه 24/7
- مدیریت امنیت
- پشتیبانی فنی 24/7
- گزارشدهی ماهانه (عملکرد سیستمها)
- گزارشدهی ماهانه ( تهدیدات شناسایی شده)
- گزارشدهی ماهانه ( اقدامات انجام شده)
- مدیریت داراییها IT(افزایش عمرتجهیزات)
- مدیریت داراییها IT( کاهش هزینه ها )
مزیت : دسترسی همیشگی به پشتیبانی امنیت بالا داده ها
- مناسب سازمانهای بزرگ و پروژههای پیچیده
- شامل تمامی خدمات پکیجهای پایه و متوسط
- مشاوره و راهبردی IT
- مدیریت کامل (خدمات کلود)
- مدیریت کامل ( پایگاههای داده)
- مدیریت کامل (سرورها)
- مدیریت کامل زیرساخت
- مشاوره تخصصی بهینه سازی فرایند IT
- مشاوره تخصصی انتخاب و پیاده سازی تکنولوژی
- پیادهسازی تکنولوژیهای جدید
- آموزش و توسعه تیم داخلیIT
- برنامهریزی برای بازیابی از فاجعه (DRP)
- امکان سفارشیسازی خدمات
مزیت :خدمات کامل با بالاترین سطح کیفیت و انعطافپذیری
مزایا استفاده از پکیج ها ما
با استفاده از خدمات MSP ، نیازی به استخدام پرسنل IT داخلی و تهیه تجهیزات گرانقیمت نیست. این امر باعث کاهش چشمگیر هزینههای سازمان میشود.
تیمهای داخلی میتوانند تمرکز خود را بر روی فعالیتهای اصلی کسبوکار بگذارند و وظایفIT را به متخصصان MSP واگذار کنند
MSP ها دارای تیمهای متخصص در حوزههای مختلف IT هستند که این امکان را فراهم میکنند تا شرکتها از آخرین فناوریها بهرهمند شوند.
MSP ها به صورت مدام سیستمهای IT را مانیتور کرده و مشکلات را سریعاً رفع میکنند. این موضوع باعث میشود سیستمها از طریق سرویسها همیشه در دسترس باشند.
MSP ها از ابزارهای امنیتی پیشرفته استفاده کرده و از سیستمها در برابر تهدیدات جدی محافظت میکنند.
با تیم مشاوره ما تماس بگیرید تا نیازهای IT شما به طور دقیق بررسی شود.
پس از بررسی اولیه و بازدید از پروژه، پیشنهادات تخصصی متناسب با نیازهای شما ارائه میشود.
با توافق طرفین، قرارداد همکاری امضا شده و مراحل اجرائی پروژه آغاز خواهد شد.
پس از عقد قرارداد تیم فنی ما به سرعت مراحل ارائه خدمات را آغاز میکند و پشتیبانی مدوام از سیستمهای شما را به عهده خواهد گرفت.
نمونه قرارداد و تعهدات (SLA)
شرکت تکفانت برای ارائه خدمات مدیریت شده (MSP) به مشتریان خود.ء یک قرارداد استاندارد تهیه کرده است که شامل تعهدات شرکت و مشتریان میباشد. این قرارداد به منظور اطمینان از ارائه خدمات با کیفیت بالا و رعایت استانداردهای بینالمللی تدوین شده است.
برخی از مهمترین شرایط عمومی این قرارداد عبارتند از:
- ارائه خدمات مانیتورینگ و پشتیبانی به صورت 7/24
- اطمینان از بهروزرسانی نرمافزارها و امنیت سیستمهای IT مشتریان
- ارائه مشاوره فنی در زمینههای مرتبط با فناوری اطلاعات
- پشتیبانگیری منظم از دادهها و اطمینان از امکان بازیابی آنها در صورت نیاز
- پرداخت بهموقع هزینههای قرارداد بر اساس شرایط تعیینشده
- همکاری با تیم فنی تکفانت برای اجرای صحیح خدمات
- رعایت استانداردها و پروتکلهای امنیتی پیشنهادی توسط تکفانت
- اطلاعرسانی بهموقع در صورت بروز هرگونه تغییر یا نیاز جدید در سیستمها IT
توافقنامه سطح خدمات (SLA) بهعنوان بخشی از قرارداد، استانداردهایی را که تکفانت در ارائه خدمات خود تعهد میدهد، مشخص میکند. این استانداردها شامل معیارهایی مانند زمان پاسخگویی، زمان حل مشکلات، و کیفیت خدمات است. برخی از بندهای کلیدی به شرح زیر است:
تکفانت یک سامانه پشتیبانی آنلاین برای مشتریان فراهم کرده است که از طریق آن مشتریان میتوانند مشکلات خود را گزارش دهند و به وضعیت درخواستهای خود دسترسی داشته باشند.
تیم پشتیبانی تکفانت متعهد است که در صورت بروز هرگونه مشکل یا درخواست پشتیبانی، در کمتر از ۳۰ دقیقه به مشکل پاسخ دهد و اقدامات اولیه را آغاز کند.
برای مشکلات بحرانی که منجر به از کار افتادن سیستمهای حیاتی میشوند، تکفانت متعهد است که در کمتر از ۴ ساعت مشکل را رفع کند. برای مشکلات غیر بحرانی، زمان حل مشکل بین ۴ تا ۴۸ ساعت تعیین شده است.
تکفانت متعهد است که گزارشهای دورهای از وضعیت سیستمها، مشکلات شناسایی شده، و اقدامات انجامشده را به صورت ماهانه به مشتریان ارائه دهد. این گزارشها به مشتریان کمک میکند تا از وضعیت فعلی سیستمهای خود و کارایی خدمات مطلع باشند.
تکفانت خدمات مانیتورینگ و نگهداری از سیستمهای IT مشتریان را به صورت 7/24 ارائه میدهد و بهروزرسانیهای امنیتی و نرمافزاری را به صورت دورهای و منظم انجام میدهد تا سیستمهای مشتریان همیشه در بالاترین سطح عملکرد باقی بمانند.
ما برای خدمت رسانی به بهترین ها آماده ایم
ما در تکفانت آمادهایم تا به شما کمک کنیم!
برای دریافت مشاوره رایگان یا هماهنگی جلسه حضوری، با ما تماس بگیرید. تیم ما با کمال میل به سوالات شما پاسخ خواهد داد و بهترین راهحلها را برای نیازهای کسبوکار شما ارائه خواهد کرد.
منتظر تماس شما هستیم!